Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

Castle smasher


Spustit hru!

Spuštěno: 3983 ×

Hodnocení: 0%

Popis hry

Castle smasher Máte katapult a máte zničit nepřátelský hrad. Ale jak to provést? No, to už je Vaše strategie. Ale musíte dobře využít munici, protože je omezená. Po zničení nepřátelského hradu Vás čeká postup do další úrovně, která bude samozřejmě složitější.


Ovládání

Myší

Kategorie

strategické

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Hostel: The Killing Floor
Hostel: The Killing Floor

Zachraňte své kamarády a dostaňte se ze spárů zabijáka s motorovou pilou.


brutální
spuštěno: 3971

přidáno: 25.01.2011
hodnocení: 0%

Mafia Driver
Mafia Driver

Dovezte auto plné mafiánů na místo určení v této parkovací hře.


závodní
spuštěno: 4008

přidáno: 29.01.2011
hodnocení: 0%

Street Fighter 2: Sagat
Street Fighter 2: Sagat

Další díl Street Figthera, který vás zavede přímo do finálového souboje.


akční
spuštěno: 3970

přidáno: 12.02.2011
hodnocení: 0%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.