Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

LandFill Bill


Spustit hru!

Spuštěno: 2848 ×

Hodnocení: 0%

Popis hry

LandFill Bill Bill je pracovníkem na smetišti, který má jediný úkol - třídit odpad. A vy se dostanete do jeho role. Jak rychle tedy dokážete třídit odpady a ještě k tomu je ale házet do patřičných kontejnerů?


Ovládání

Myší

Kategorie

oddechové

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Micro Tanks
Micro Tanks

Zničte nepřítele dobře mířenými střelami. Dávejte však pozor na odrazy.


hry pro dva
spuštěno: 2855

přidáno: 04.03.2011
hodnocení: 0%

Matrix Fighter
Matrix Fighter

Zahrajte si Matrixe jako opravdovou řežbu.


střílečky
spuštěno: 2857

přidáno: 30.03.2011
hodnocení: 90%

Crazy Chess
Crazy Chess

Zabraňte útoku pěšáku. K dispozici však máte pouze koně.


stolní
spuštěno: 2854

přidáno: 24.02.2011
hodnocení: 0%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.