Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

Duck Hunt Classic


Spustit hru!

Spuštěno: 4054 ×

Hodnocení: 90%

Popis hry

Duck Hunt Classic Možná i vy si pamatujete, jak jste na svých osmibitových videohrách stříleli kačeny. Ano, tento předchůdce Moorhuhn, Duck Hunt Classic je dostupný i v této flash verzi. Nicméně musíme říct, že pomocí pistole se nám hra v devadesátých letech hrála lépe :-).


Ovládání

Myš

Kategorie

postřehové klasické hry

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Achilles
Achilles

Jste stateční jako Achilles? Pokud ano, postavte se v jeho kůži přesile nepřátel.


akční
spuštěno: 3998

přidáno: 04.04.2011
hodnocení: 92%

Collapse it
Collapse it

Pojďte odpálit domy - ale musíte při tom zabít všechny lidi!


brutální
spuštěno: 3984

přidáno: 07.01.2011
hodnocení: 79%

Dune Buggy
Dune Buggy

Dokážete jezdit náročným terénem čtyřkolkou aniž byste se vybourali?


závodní
spuštěno: 3995

přidáno: 15.03.2011
hodnocení: 90%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.