Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

Blow The Monkey


Spustit hru!

Spuštěno: 2980 ×

Hodnocení: 0%

Popis hry

Blow The Monkey V této hře bude vašim úkolem nastražit bomby a další nástrahy a pak čekat, jak si nic netušící opice jde pro banán.


Ovládání

Myší

Kategorie

srandičky

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Home Sheep Home
Home Sheep Home

Home Sheep Home - dokážete dostat všechny tři ovečky v pořádku domů???


postřehové
spuštěno: 2859

přidáno: 22.01.2012
hodnocení: 100%

Demolition City
Demolition City

Zkuste si práci demoličního experta a rzmištujte po stavbách bomby.


logické
spuštěno: 2847

přidáno: 08.01.2011
hodnocení: 0%

Snake
Snake

Hra, ke které není potřeba nic dodávat. Zahrajte si mobilního Snaka v prohlížeči.


oddechové
spuštěno: 2996

přidáno: 01.03.2011
hodnocení: 0%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.