Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

Castle smasher


Spustit hru!

Spuštěno: 3184 ×

Hodnocení: 0%

Popis hry

Castle smasher Máte katapult a máte zničit nepřátelský hrad. Ale jak to provést? No, to už je Vaše strategie. Ale musíte dobře využít munici, protože je omezená. Po zničení nepřátelského hradu Vás čeká postup do další úrovně, která bude samozřejmě složitější.


Ovládání

Myší

Kategorie

strategické

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Gibbets 3
Gibbets 3

Naučte se střílet s lukem a zachraňte co nejvíce nevinných oběšenců.


brutální
spuštěno: 3244

přidáno: 16.01.2012
hodnocení: 70%

Spider Solitaire
Spider Solitaire

Spider Solitaire - ponořte se do celosvětově známe logicko-karetní hry.


karetní hry
spuštěno: 3979

přidáno: 21.01.2012
hodnocení: 0%

Pepsi Flipper
Pepsi Flipper

Pepsi Flipper - zahrajte si oblíbený automat Flipper online.


stolní
spuštěno: 3235

přidáno: 28.01.2012
hodnocení: 86%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.