Dobrý den, vítejte na herním serveru GameSource.cz. . Náš portál můžete následovat také na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.
Soutěžte s GameSource.cz

Happy Wheels


Spustit hru!

Spuštěno: 3061 ×

Hodnocení: 90%

Popis hry

Happy Wheels Jak by mohl název napovídat, mohlo by se jednat o nějakou veselou hru. Nicméně Happy Wheels je pravým opakem. Vyberete kuriozní dopravní prostředek (vozíček, nákupní košík) a s ním se vypravíte do terénu. Pozor abyste někde nenarazili, mohlo by vás to stát hlavu, v lepším případě jen nohu nebo ruku!


Ovládání

Šipky, mezerník, SHIFT, CTRL, klávesa Z

Kategorie

závodní

Oblíbené

Pro přidání hry do oblibených musíš být přihlášený!

Komentáře

Další hry

Robo Chess
Robo Chess

Zahrajte si tuto královskou hru ve skvěle zpracované verzi.


stolní
spuštěno: 2913

přidáno: 23.02.2011
hodnocení: 0%

Big Battle Tanks
Big Battle Tanks

Parádně zpracovaná tahová střílečka, která ke všemu nabízí multiplayer.


střílečky
spuštěno: 2906

přidáno: 04.03.2011
hodnocení: 0%

Monster Truck Maniacs
Monster Truck Maniacs

Soutěžte s kamarády kdo z vás skočí s teréňákem nejdelší skok?


závodní
spuštěno: 2891

přidáno: 24.12.2010
hodnocení: 0%

novinky






GameSource.cz je herním serverem, který nabízí kvalitní online hry zdarma. Tyto online hry můžete hrát zdarma ve vašem prohlížeči. Máme pro Vás spoustu kategorií jako jsou online hry zdarma: Hry pro dívky, Akční online hry, Klasické online hry, Strategické online hry a mnoho dalších zábavných online her. Přidáváme jen ty nejkvalitnější free hry. Všechny online hry jsou vyzkoušené a popisky k nim jsou originální od redaktorů GameSource. GameSource.cz oproti jiným herním serverům jako třeba Superhry, Flashry nebo Onlinehry, nabízí všechny hry (pokud to online hra umožňuje) v plném rozlišení přes celou obrazovku! GameSource nabízí také hráčům zázemí v podobě přijemného uživatelského prostředí nebo diskuzního fóra. GameSource.cz ve svých kategoriích nabízí také Klasické online hry (Classic Online Games), ve kterých neleznete kultovní tituly jako Doom, Quake, Contra, Warcraft, Street Fighter, Diablo, Heretic, Hexen, Prince of Persia nebo Metal Slug – zkrátka tituly z platforem jako Commodore, Amiga, Atari, Nintendo – to všechno jako online hry zdarma. GameSource však myslí i na ostatní, a tak nabízí i spoustu akčních online her nebo logických her. Nechybí také kategorie hry pro dívky nebo hry pro dva.